Jeugd

VV Utrecht heeft een grote jeugdafdeling van ongeveer 300 jeugdleden en ongeveer 24 competitieteams. Deze afdeling is geweldig aan het groeien, zowel in het niveau van de topteams als in het aantal teams. De jeugdafdeling bestaat uit de supermini's (tot 12 jaar) en de C-, B- en A-jeugdteams (tot 14, 16 en 18 jaar). Jeugdspelers die zich sneller ontwikkelen dan hun leeftijdsgenoten kunnen meespelen in oudere teams. Zo spelen de meest talentvolle A-spelers (en zelfs sommige B-jeugdleden) al mee met seniorenteams.

Met een enthousiaste jeugdcommissie en zo’n 60 trainers van wie het merendeel gediplomeerd is, krijg jij alle mogelijkheden om goed en/of gezellig te volleyballen. De jeugd van VVU gaat een mooie toekomst tegemoet!

Lid worden? | Stuur een mail naar jeugd@vvutrecht.nl met je naam, geboortedatum en telefoonnummer. Dan nodigen wij je uit om een paar keer mee te komen trainen. Dan kun je kijken of volleybal echt zo leuk is als je denkt!