Onze missie: "verbinden door volleybal"

Wij zijn een gemeenschap met een sportief, sociaal en maatschappelijk betrokken karakter waar mensen, bedrijven en andere verenigingen zich graag langdurig aan verbinden. De eerste teams spelen op het hoogste niveau, met spelers passend binnen de VVU cultuur. Er wordt gespeeld in een duidelijk herkenbare VV Utrecht thuisbasis waar alle teams spelen en trainen.

Onze Kernwaarden: Welkom, Samen en Ontwikkelen

​​​​​​​

Voel je welkom; we creëren een veilige omgeving zodat iedereen zich welkom voelt bij VV Utrecht. We maken volleybal toegankelijk voor een breed publiek en behandelen iedereen gelijk. Dit ervaar je als speler, supporter of als gast op een van onze evenementen.

We doen het samen; we zijn een sterke gemeenschap die klaarstaat voor elkaar. We zoeken elkaar in en rond het veld op omdat het gezellig is. In het veld zijn we afhankelijk van elkaar maar daarbuiten ook. We dragen als vrijwilliger iets bij voor een ander.

Blijven ontwikkelen; we willen het beter doen. We gaan de uitdaging aan als volleyballer maar ook op persoonlijk gebied. Als vereniging zijn we ambitieus en ondernemen we extra activiteiten om ons te blijven ontwikkelen.