VVU-kleding bestellen

Wedstrijdshirts Senioren

Als seniorenlid van VV Utrecht schaf je zelf een wedstrijdshirt aan. De wedstrijdshirts voor senioren kunnen uitsluitend besteld worden via volleybaldirect.nl. Je bestelt een wedstrijdshirt in jouw maat, met een bijbehorend nummer. Dit nummer dien je vooraf af te stemmen met jouw team, zo voorkom je dubbele nummers (en een heleboel tape).

Wedstrijdshirts Jeugd

Als jeugdlid van VV Utrecht huur je een wedstrijdshirt van de club. De huur van het wedstrijdshirt zit verwerkt in de contributie. De wedstrijdshirts worden aan het begin van ieder seizoen per team uitgedeeld door de kledingcommissie. Aan het eind van het seizoen moeten alle shirts weer worden ingeleverd. Wees dus zuinig op het shirt, het beste kun je als team de shirts bij elkaar houden. Lever je als team een of meerdere shirts niet in, dan krijgt jouw team een boete.

Voor vragen over de kleding kun je terecht bij de kledingcommissie via kledingcommissie.vvu@gmail.com

10% korting als VVU-lid in de VolleybalDirectshop

Ook voor VVU-trainingspakken en -sportbroeken kun je terecht bij Vollebaldirect.nl. Daarnaast heeft Volleybaldirect natuurlijk al je andere volleybalbenodigdheden. Als VVU-lid profiteer je hier van 10% korting op jouw bestelling:

1. Maak een account aan bij volleybaldirect.nl en vul bij klantgegevens je Nevobo-relatiecode in (staat op je digitale spelerskaart en bij jeugdleden op de contactlijst van je team). Hiermee krijg je 5% korting.

2. Vul bij 'tegoedboncode' het volgende in: VVU86 en klik dan op 'Tegoedbon inwisselen'. Hiermee krijg je nog eens 5% korting.

3. Check op de rekening of beide kortingen zijn berekend. De korting geldt ook voor de VVU-wedstrijdtenues!

Huisstijl

VV Utrecht is één grote club en dat willen wij graag uitstralen. Onze zwart-rode clubkleding is daar een van de krachtigste uitingen van. Prachtig toch als de hele zaal op zaterdag VVU-gekleurd is?! Vind je op de VVU-shop van Volleybaldirect niet wat je zoekt, dan staat het je uiteraard vrij om elders te shoppen. Kies de basiskleding dan wel in een van de clubkleuren rood of zwart, en maak bedrukkingen met het juiste VVU-logo en het goede lettertype. Neem hiervoor contact op met de kledingcommissie.

VVU-128-wedstrijdtenue-adv-720px.png
VV Utrecht tenue