VV Utrecht is iedere dag weer ontzettend trots op alle spelers die bij onze vereniging veel plezier ervaren in het volleybal. Binnen deze club van meer dan 600 volleybaltalenten, zijn er altijd meerdere die zich nog breder inzetten dan hun volleybaltalenten. Sporters of vrijwilligers die zich keihard inzetten voor de vereniging om uiteindelijk met VV Utrecht de top te bereiken. Bij VV Utrecht geloven wij erin dat deze mensen als inspiratiebron werken voor andere sporters en het daarom verdienen om waardering te krijgen voor de prestaties die zij ook afgelopen jaar weer hebben geleverd.

Elk jaar verkiezen wij binnen VV Utrecht drie VVU’ers van het seizoen; ieder gerelateerd aan een van onze kernwaarden Ontwikkelen, Samen en Welkom. De winnaars van deze verkiezing mogen een jaar lang deze prestigieuze titel dragen en krijgen een mooi aandenken van onze sponsor Punte Juweliers.