Zo te zien ben jij op zoek naar de trainingstijden voor het nieuwe seizoen. Nu we toch je aandacht hebben, vragen we die eerst voor het volgende:

gezocht.png

VV Utrecht is een vereniging met ruim 700 leden die draait op vrijwilligers. Samen maken die vele vrijwilligers het mogelijk om te volleyballen. Zo organiseren we de trainingen en wedstrijden, sociale activiteiten, thuisdagen, talentenprogramma’s en nog veel meer. We zijn met z’n allen onderdeel van een club om trots op te zijn.

Vaak lijkt het vanzelfsprekend, maar zonder vrijwilligers is het niet mogelijk voor jou (of jouw kind) om te volleyballen. Een groep belangrijke vrijwilligersfuncties betreft het bestuur. Afgelopen Algemene Vergadering namen we afscheid van twee bestuurders wiens termijn er opzat. Tot op heden hebben we helaas nog niet voldoende vervangers gevonden.

Het draaiende houden van VV Utrecht is een verantwoordelijkheid van de hele club, dus ook van jou als (ouder van een) lid. Een bestuursfunctie is een eervolle taak, waarin je meehelpt aan het bouwen van de toekomst van VVU. Op dit moment zitten we zonder een Secretaris. Kijk daarom eens bij deze vacature voordat je verder gaat naar de trainingstijden:

Ben jij de held(in) die ons bestuur komt versterken? Mail dan naar bestuur@vvutrecht.nl of spreek ons aan! Ook als je op andere wijze je bijdrage aan VVU wil leveren, dan horen we graag van je.

Hopelijk zien we je snel op het zand of in de zaal bij de start van het nieuwe seizoen!

Tom, Lau, Mart, Lisa, Herman, Maaike en Femke