Afgelopen woensdag is Ali Moghadassian bij de Utrechtse Sportprijzen uitgeroepen tot sportcoach van het jaar. Het fantastische debuutseizoen in de eredivisie volleybal en de huidige resultaten waren reden voor deze titel. Moghadassian is vereerd, maar bedankt zeker ook zijn staf en het team. Als gevolg van de laatste competitiewedstrijd van de reguliere competitie konden zowel Moghadassian als het team (genomineerd voor sportploeg van het jaar) niet aanwezig zijn bij de uitreiking.

Booleans/ VV Utrecht is door de 3-0 winst in de laatste wedstrijd verzekerd van de eerste plek in de reguliere competitie. Zaterdag 25 februari begint Booleans / VV Utrecht vol vertrouwen met een goede uitgangspositie aan de kampioenspoule.

Volleybal leeft in Utrecht! Vorig jaar won VV Utrecht de prijs voor Sportclub van het jaar. De huidige eerste plek van Booleans/VV Utrecht en winst van de Supercup in december zijn resultaten waar VV Utrecht trots op is. Door de betrokkenheid van alle leden en vrijwilligers staat volleybal in Utrecht op de kaart!