Wil jij VV Utrecht D1 naar de overwinning van het landskampioenschap schreeuwen en mee met de supportersbus?

Voor wedstrijd 5 van de play-offs van het landskampioenschap wordt een supportersbus naar Sneek georganiseerd!
Dit is de beslissende wedstrijd, waardoor het een echt volleybalspectakel beloofd te worden. Wie weet wordt Utrecht voor het eerst landskampioen!

Ben jij geïnteresseerd en wil je mee? Inschrijven kan via dit formulier.

Let op: Supporters die zich voor donderdagochtend 11 mei 11.00 uur inschrijven zijn verzekerd van een combinatieticket en hoeven dus in de vrije verkoop geen kaarten zelf te kopen! Supporters die zich al hadden ingeschreven, hebben hierover een e-mail ontvangen.

Algemene info:
Locatie: Van Giffenstraat 3, 8601 EX Sneek
Datum: zondag 14 mei, 13.30
Vertrek Galgenwaard: 9:30
Uiterlijk vertrek Sneek: 16:00
Kosten combiticket (bus + ticket): €27,50
Kosten bus: €20

Voor de supporters die niet meegaan met de bus: Donderdag start de kaartverkoop voor de finalewedstrijd via de website van Sneek/de Nevobo. Deze kaarten kosten €10.

De wedstrijd zal ook weer live te zien zijn op NOS.nl en in de NOS-app.

Geschat vermaak, ONBETAALBAAR

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen