Schreeuw jij De Hollandse Pot Enzo VV Utrecht ook naar de bekerfinale?!

Onze dames van De Hollandse Pot Enzo VV Utrecht staan voor het derde jaar op rij in de halve finale van de nationale beker. Zaterdag 10 februari speelt de ploeg van coach Vera Koenen in een hopelijk kolkende Galgenwaard tegen Djopzz Zwolle Topvolleybal. Want net als bij de vorige wedstrijden is de steun van het publiek keihard nodig.

De route naar deze halve finale was een ware slijtageslag. In de achtste finales wisten de Utrechtse dames de regerend landskampioen Friso Sneek met 3-2 te verslaan in het hol van de leeuw. En de kwartfinale kende een vergelijkbaar scenario: 3-2 winst in en tegen Sliedrecht, de regerend bekerkampioen.

De Hollandse Pot Enzo VV Utrecht zal zich nogmaals als reuzendoder moeten opstellen als Zwolle op bezoek komt. Dit seizoen werd namelijk al twee keer verloren van de huidige nummer vier uit de eredivisie. Lichtpuntjes voor de Utrechtse dames zijn het feit dat ze hebben bewezen ware cupfighters te zijn, én het plotselinge bericht dat de Zwolse sterspeelster Susan Schut per direct is overgestapt naar de Duitse topclub Schwerin. Een aderlating voor de ploeg van Pascal Veneman, maar nog altijd een zeer pittige kluif voor onze dames om die felbegeerde bekerfinale te bereiken op Tweede Paasdag in Den Bosch.

Dus zien wij jou in de Galgenwaard op zaterdag 10 februari 2024 om 20u om onze dames aan te moedigen?
Uuuuuuuuuu!!!

Voor de leden van VVU is de toegang tot de wedstrijd gratis, voor anderen die gezellig meekomen om aan te moedigen kan je je ticket bestellen via deze link: https://store.ticketing.cm.com/DeHollandsePotEnzoVVUtrecht2324/step/6cf7fcf7-9dec-4ec8-96e3-32ee0b255a5c