HRD Groep nieuwe subsponsor van VV Utrecht Dames 1

Nu de nieuwe groep dames zich weer verzamelt op het trainingsveld, mogen we nog een nieuwe 'groep' verwelkomen bij VV Utrecht: namelijk HRD Groep. Zij helpen organisaties bij de ontwikkeling van hun mensen en teams op alle niveaus. Altijd in samenwerking met medewerkers en leidinggevenden. Op een manier die recht doet aan hun talent en betrokkenheid. En hen stimuleert om vanuit nieuwe perspectieven hun grenzen te verleggen. Een prachtige match dus met ons met onze vereniging die “Ontwikkelen” en “Samen” in haar kernwaarden heeft en met het ambitieuze eerste dames team!

Deze zomer zetten Jos Huijser en Cynthia Ent, van der van HRD Groep hun handtekening onder onze samenwerking. We kijken er naar uit om op meerdere vlakken het komende seizoen de samenwerking aan te gaan met hen en natuurlijk om hun sport-minded medewerkers in onze hal te mogen verwelkomen!