Eind juni vond de ALV plaats. Dit keer was de ALV extra bijzonder, want er is iemand voorgedragen als erelid: Lisa Harmsen aka Farmer. En dat gebeurt niet zo vaak. De voordracht hebben wij ontvangen van Jules Spekman. Het bestuur heeft deze voordracht goedgekeurd en voorgedragen op de ALV, waar vervolgens unaniem is ingestemd met de voordracht!

Een stukje uit de voordracht van Jules:

Iemand benoemen tot erelid is niet alledaags. Daarvoor moet een lid zich actief inzetten over een lange periode en werkzaamheden uitvoeren, die een beduidende en aantoonbare meerwaarde voor de vereniging opleveren. In de afgelopen tien jaar is Farmer een prachtig uithangbord voor de Utrechtse volleybalsport en onze club geweest en daarbij doel ik niet alleen op de levensgrote billboard van haar op Stadion Galgenwaard.

[...]

Meer beduidende en aantoonbare meerwaarde kan een enkel lid de verenging niet doen opleveren. Op sportief vlak en als vrijwilliger is er niemand zoals Lisa Harmsen. We mogen haar allen dankbaar zijn voor haar ongekende inzet."

Op de foto drie ereleden van VV Utrecht, waaronder Lisa.