Mark Roper maakt de overstap naar Booleans / VV Utrecht. Na vier seizoenen Sliedrecht Sport treedt Roper toe tot de technische staf van Booleans / VV Utrecht. Hiermee is ook de hele technische staf voor komend seizoen compleet. Deze bestaat uit: Ali Moghaddasian (hoofdtrainer), Mark Roper (assistent trainer), Hans Stindt (teammanager), Jelle Boerenboom (data-analist) en een fysiotherapeut/ krachttrainer.

Roper, die als speler al voor VV Utrecht uitkwam, over de reden van zijn komst naar Booleans / VV Utrecht: 'Utrecht heeft de laatste tijd een hele goede ontwikkeling doorgemaakt. Dit lijkt mij het juiste moment om weer terug te komen naar Utrecht en de club verder vooruit te helpen.'

Technisch Directeur Wouter van Gelderen is blij met de komst van Roper. ‘De club haalt met Roper veel kwaliteit en ervaring binnen. De afgelopen jaren hebben wij als club mooie stappen gezet. Zoals toetreding tot de Eredivisie, het aanstellen van een technisch manager en het opzetten van de Utrecht Volleybal Academy in samenwerking met omliggende clubs. Wij kijken uit naar een mooi seizoen waarin we de volgende stappen zullen zetten op o.a. het gebied van talentontwikkeling.’ Naast zijn rol als vaste assistent van hoofdtrainer Ali Moghaddasian wordt Roper ook hoofdtrainer van het nieuwe dames-talententeam. Op deze manier wordt er binnen de club de volgende stap gezet in talentontwikkeling om zo doorstroom van eigen jeugd naar de top te bevorderen. Ook zal Roper een rol krijgen als assistent-trainer bij het eerste herenteam van VV Utrecht.