Voor De Hollandse Pot Enzo VV Utrecht begint nu de eindfase van dit seizoen met de kwartfinale van de playoffs. Aanstaande donderdag ontvangen onze dames Visser Assen/Sudosa-Desto. Beide ploegen kwamen dit seizoen al twee keer tegen elkaar uit. Beide keren won de uitspelende ploeg met 3-1.

Visser Assen/Sudosa-Desto wordt komend seizoen de club van diagonaal Iris Reinders, afgelopen seizoenen één van de sterspelers aan Utrechtse zijde. De playoffs bestaan uit een uitwedstijd en een thuiswedstrijd. De eerste wedstrijd, donderdag 11 april, begint om 20u in Sportcentrum Galgenwaard. De uitwedstrijd volgt zondag 14 april om 15.30u in Assen. Mocht het na twee wedstrijden gelijk eindigen, dan volgt in Assen direct aansluitend een golden set.

Jij komt donderdag toch ook naar de Galgenwaard om onze dames naar de overwinning te schreeuwen?!

Foto: Ronald Hoogendoorn