Zaterdag 7 oktober gaan de Eredivisiewedstrijden van start. Ook onze eigen dames staan die avond voor het eerst weer op het veld voor een officiële wedstrijd. Het belooft een gezellige thuisdag te worden met een druk programma:

18.00: Teampresentatie van De Hollandse Pot Enzo/Dames 1
Tijdens de teampresentatie stellen alle spelers en staff zich voor. Ook blikken we vooruit op seizoen 2023/2024. Alle leden en relaties zijn welkom!

Wist je trouwens dat Dames 1 speelster Carla Mulli een Internationale Transfer Fee moet betalen om bij VV Utrecht te mogen spelen? Hier lees je haar verhaal en kan je Carla steunen.

19:00-20.30: Heerlijke maaltijd van De Hollandse Pot Enzo
Dit jaar verzorgt hoofdsponsor en cateraar De Hollandse Pot Enzo op veel thuisdagen een heerlijke maaltijd. Het diner wordt geserveerd tussen 19:00 en 20:30 uur in De Heksenketel. Er zijn 3 keuzes beschikbaar:

• Nasi met saté (evt. vega)
  • Utrechtse stamppot met chorizo
  • Vega pasta

Schrijf je hier alvast in voor het diner. Meld je daarbij aan als gast. Let op: tekst in de klikbuttons is wit, net als de buttons zelf. Hierdoor zijn de knoppen onduidelijk. Hier wordt aan gewerkt! Inschrijven kan tot en met vrijdag 6 oktober om 8:00. Vroeg inschrijven is profiteren: tot en met vrijdagochtend krijg je €2,00 korting. Schrijf je met een heel team in? Dan krijg je extra korting! Geen ticket gekocht voor het diner tijdens de voorinschrijving? Op zaterdag is het nog mogelijk om eten te kopen via de Heksenketel, maar OP=OP!

20:00: Eerste competitiewedstrijd D1
Na een heerlijke Hollandse pot rol jij door naar de laatste volleybalpot van de dag. Dames 1 speelt namelijk haar eerste competitiewedstrijd om 20:00 uur. Verzamel je op de tribune en juich ze mee naar de winst!