Een nieuwe handtekening is gisteren gezet door Anke Boerefijn en Gabriël van Gelder van VanLoman Tax Lawyers om hun partnership met VV Utrecht te verlengen en uit te breiden. Voor de komende 2 jaar ondersteunt het Amsterdamse full service belastingadvieskantoor VV Utrecht en Dames 1 in de eredivisie.

Anke Boerefijn: “Door mijn eigen achtergrond als topvolleybalster weet ik hoe belangrijk het is dat clubs gesteund worden zodat ze de sportieve ambities waar kunnen maken. Ons kantoor haalt weer waarde uit de relaties in de Business Club, de werving van medewerkers en we zien mogelijkheden met activiteiten voor onze eigen medewerkers en relaties rondom presteren op topniveau”.

Wij zijn natuurlijk heel erg blij met deze verlenging en kijken uit naar de samenwerking.

Ook partner worden van VV Utrecht? Bekijk de mogelijkheden op onze site of neem direct contact op met commercieeldirecteur@vvutrecht.nl