Na dit seizoen vertrekt trainster en coach Vera Koenen bij De Hollandse Pot Enzo/ VV Utrecht dames 1. Dit betekent dat ze vanaf seizoen 2024-2025 niet meer actief is bij de Utrechtse Eredivisieclub.

Afgelopen jaar maakte Koenen na meerdere succesvolle jaren in de Eredivisie de overstap naar VV Utrecht. Zij heeft nu aangegeven te willen stoppen en VV Utrecht heeft daarmee ingestemd.

Koenen kijkt positief terug op het afgelopen jaar: "VV Utrecht is een mooie, ongedwongen club. Het team is een prachtige groep bij elkaar die altijd met veel lol, keihard werken. Deze meiden combineren topvolleybal met werken en verzaken nooit. We moesten naar elkaar toegroeien en hebben samen veel geleerd en mooie stappen gezet dit seizoen. We gaan dan ook met volle power de kwartfinales in".

Technisch Directeur Herman van den Brink bedankt Koenen voor haar werk bij De Hollandse Pot Enzo/VV Utrecht Dames 1: "We hebben met Vera een gedreven trainer/coach gehad, die het team en onze club verder heeft gebracht in het professionaliseren van ons Dames 1".

Koenen sloot de reguliere competitie met De Hollandse Pot Enzo/VV Utrecht af met een zesde plaats. Dit leverde een plek op in de B-poule van de Eredivisie. Na goede prestaties in deze B-poule staat Koenen aankomende donderdag en zondag met haar team in de kwartfinale van de play-offs. Daarmee maakt het De Hollandse Pot Enzo/VV Utrecht nog steeds kans op het landskampioenschap. Beide wedstrijden worden gespeeld tegen Visser Assen/ Sudosa Desto D1.