Al jaren zitten wij op ons vaste stekkie bij de Galgenwaard, maar mocht je nou zelf een nieuw onderkomen zoeken, wellicht kun je dan eens langsgaan bij onze nieuwe partner Wij Makelaardij; als makelaar verkopen, kopen en/of verhuren zij graag jouw woning in Utrecht en omgeving.

Per volgend seizoen zal Wij Makelaardij VV Utrecht sponsoren. Makelaar Kyras Dimitopoulos zegt hierover: “Met de sponsorbijdrage hopen wij de vereniging te steunen. Als makelaar hebben we al diverse leden mogen helpen bij de aankoop, verkoop of taxatie van hun woning en vinden het nu leuk om iets terug te doen voor de vereniging. Extra leuk omdat voorzitter Sam van Ling en makelaar Kyras elkaar al kennen vanaf de basisschool!”